West Bromwich -omistaja Jeremy Peace on vahvistanut, ettei seura aio luopua Saido Berahinosta. 21-vuotias englantilaishyökkääjä sai viime viikolla ensimmäistä kertaa urallaan kutsun Englannin maajoukkueeseen. Berahinolla on vielä kolme vuotta nykyistä sopimustaan jäljellä. Peace kertoi WBA:n verkkosivuilla seuran yrittävän pidentää hyökkääjän sopimusta. – Voin vakuuttaa kannattajille, ettei Berahino ole lähdössä tammikuussa, eikä toivottavasti ensi kesänäkään. Meillä ei ole mielessämme myydä jalkapalloilijaa, jonka kehityksen kanssa seura on tehnyt niin paljon töitä. – Hänellä on sopimus West Bromwichin kanssa vuoteen 2017 saakka. Olemme myös valmiita istumaan alas Berahinon kanssa keskustellaksemme jatkosta. Tällä annamme tunnustusta hänen jatkuvasta kehittymisestä jalkapalloilijana ja kasvaneesta merkityksestä joukkueelle. – Olemme aloittaneet jo esineuvottelut Saidon edustajien kanssa. Hienoa myös, että kehitys on vienyt hänet jo Englannin maajoukkueeseen. Burundissa syntynyt Berahino saapui 11-vuotiaana West Bromwichiin. Englantilaishyökkääjä on tehnyt kuluvalla kaudella kaikki kilpailut huomioiden kahdeksan maalia 13 pelaamassaan ottelussa.  

LUE MYÖS: