Man City antamassa jatkossa omille kasvateille enemmän saumoja? – ”Pep käyttää aikaa tarkkailuun”
Kuva: Getty Images
Manchester Cityltä odotetaan jälleen vilkasta siirtokesää. Jo kiinnitetyn Bernardo Silvan lisäksi Citizensiin on povattua useampaa nimimiestä.
Pep Guardiola käytti jo ensimmäisellä kaudellaan 200 miljoonaa euroa pelaajahankintoihin ja rahaa on palamassa nytkin. Citizensin puheenjohtajan Khaldoon Al Mubarakin mukaan rahaa ei kuitenkaan käytetä yli seuran tarpeiden.
– Se on tärkeää, sillä tällä seuralla on kehityssuunnitelma, jota olemme rakentaneet jo vuosia. Keräsimme noin 25 miljoonan euron voitot ja ennätysmäiset 463 miljoonan euron vuositulot. Olemme taloudellisesti vahvoja. Aiomme jatkaa tuottoisina ja kasvaa huipulle. Seuran perinnön vuoksi, taloudellinen vakaus on pidettävä, Al Mubarak sanoi Sky Sportsille.
Cityä on aiemmin kritisoitu myös oman akatemian kasvattien vähäisistä mahdollisuuksista edustuksessa. Al Mubarak uskoo asian olevan Guardiolan myötä muuttumassa.
– Olemme hyvällä mallilla akatemian ja pelaajien laadukkuuden kanssa. Meillä on kolme tai neljä pelaajaa, joilla on hyvät mahdollisuudet nousta edustukseen. Pep käyttää paljon aikaa nuorten pelaajiemme tarkkailuun. Olen myös osallistunut tänä vuonna hänen kanssaan akatemian peleihin, Cityn puheenjohtaja lisäsi.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Hurja huhu: Tottenham on lyömässä 70 miljoonaa tiskiin
- Tottenhamin MM-taituri sai tarpeekseen – haluaa lähteä heti kesällä
- Lähde: Tottenham suunnittelee jättihankintaa – yrittää kaapata MM-kisatähden
- Newcastle hylkäsi jättitarjouksen Sandro Tonalista
- Tähtihankinta – Joel Pohjanpalon ex-joukkuekaveri Valioliigaan
- Toimittaja: West Hamin keskikentän sensaatio matkalla Tottenhamiin
- Valioliigaan palannut Ipswich etsii uutta valmentajaa – nimitys lähellä
- Frank Lampard on saamassa uuden sopimuksen
- Boxing Day palaa ohjelmaan! Tältä se näyttää
- Espanjan suurseura on kiinnostunut Tottenhamin Micky van de Venistä
- Tottenhamin MM-taituri sai tarpeekseen – haluaa lähteä heti kesällä
- Hurja huhu: Tottenham on lyömässä 70 miljoonaa tiskiin
- Lähde: Tottenham suunnittelee jättihankintaa – yrittää kaapata MM-kisatähden
- Newcastle hylkäsi jättitarjouksen Sandro Tonalista
- Boxing Day palaa ohjelmaan! Tältä se näyttää
- Toimittaja: West Hamin keskikentän sensaatio matkalla Tottenhamiin
- Tähtihankinta – Joel Pohjanpalon ex-joukkuekaveri Valioliigaan
- Espanjan suurseura on kiinnostunut Tottenhamin Micky van de Venistä
- Valioliigan otteluohjelma julki – Arsenal kohtaa avauskierroksella sarjanousijan
- Frank Lampard on saamassa uuden sopimuksen