Manchester Cityn tähtipelaaja Kevin de Bruyne, 33, kertoo jättävänsä seuran kesällä.

De Bruyne tiedotti asiasta sosiaalisen median tileillään.

– Tämä kaupunki. Tämä seura. Nämä ihmiset… antoivat minulle KAIKEN. Minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin antaa KAIKKI takaisin! Ja arvaa mitä – me voitimme kaiken, de Bruyne kirjoitti.

Kevin De Bruyne

@KevinDeBruyne
Dear Manchester. 💙

Belgialaisen sopimus päättyy kuluvaan kauteen, joten hän jättää seuran ilmaiseksi. De Bruyne siirtyi Cityyn kesällä 2015 Wolfsburgista.

De Bruyne voitti seurassa muun muassa Valioliigan kuusi kertaa ja Mestarien liigan kerran.

LUE MYÖS: