Manchester City on tekemässä jättitarjousta Nottingham Forestin ja Englannin maajoukkueen keskikenttäpelaajasta Elliot Andersonista, kertoo siirtoreportteri Nicolo Schira.

Cityn suunnittelema tarjous on lähteiden mukaan noin 140 miljoonaa euroa.

Artikkeli jatkuu postauksen jälkeen. Jos postaus ei näy, voit katsoa sen tästä.

Nicolò Schira

@NicoSchira
🚨 Excl. - #ManchesterCity want to sign Elliot #Anderson and are set to submit a new bid (around €135-140M) to #NottinghamForest to try to close the deal. Already agreed personal terms for a contract until 2031 with the midfielder, who pushing to join #MCFC as soon as possible

Nicolò Schira

@NicoSchira
🚨 Excl. - Agreement in principle between #ManchesterCity and Elliot #Anderson for a contract until 2031. #MCFC are now working to reach an agreement with #NottinghamForest to sign the midfielder. #transfers

Mikäli Anderson siirtyisi Cityyn kyseisellä summalla, tulisi hänestä kaikkien aikojen kallein englantilaispelaaja.

Anderson on ollut manchesterilaisten kiikareissa jo pidemmän aikaa, ja henkilökohtaisista ehdoista pelaajan ja seuran välillä on jo sovittu.

Andersonin nykyinen sopimus Forestissa ulottuu vuoteen 2029. Cityn kanssa sovittu diili kestäisi vuoteen 2031.

Andersson on tällä hetkellä Englannin maajoukkueen mukana MM-kisoissa.

23-vuotias pelasi Englannin avausottelussa täydet 90 minuuttia, ja kirjautti itselleen yhden maalisyötön.

LUE MYÖS: