Manchester City putosi Mestarien liigan finaalista hävittyään kaksiosaisen välierän Real Madridille vain yhdellä maalilla. Joidenkin mielestä olisikin ollut shokki, mikäli City eilisellä pelillään olisi mennyt loppuotteluun. – Heillä ei ollut minkäänlaista asennetta pelissä. Silti he melkein selvisivät finaaliin harhailemalla pitkin kenttää, ihmettelee Stoken espanjalaispelaaja Joselu. Yhden ottelun Real Madridin edutusjoukkueessa urallaan pelannut – ja siinä maalin tehnyt – Stoke-kärki kertoo, että hänen nykyisen joukkueensa Whatsupp-ryhmässä oltiin eilen todella hämmästyneitä etenkin Yaya Tourén laiskasta pelistä. – Meitä vastaan hän juoksi ja taisteli meitä vastaan, jopa niin paljon että loukkaantui. Real-peli oli sen ottelun vastakohta hänen osaltaan. City voitti Stoken viime kuussa kotonaan 4-0. Yksittäisiä pelaajia seuraamalla, ja heidän suorituksiaan omasta näkökulmastaan arvioiden jokainen voi toki päätyä vaikka minkälaisiin tuloksiin. Yaya Tourélle luontainen liikkumisen tapa on myös omiaan vetämään puoleensa laiskuus-puheita. Kieltämättä myös tämä videopätkä kuitenkin tukee Joselun puheita. Video: Goal Tube Tekstilähde: Four Four Two

LUE MYÖS: