Southampton hankki Tanskan maajoukkuemiehen 18 miljoonalla punnalla
Kuva: Getty Images
Valioliigaseura Southampton on hankkinut puolustaja Jannik Vestergaardin saksalaisesta Borussia Mönchengladbachista.
Vestergaardin sopimus on nelivuotinen. Sky Sportsin tietojen mukaan Saints maksaa pelaajasta 18 miljoonaa puntaa.
Lääkärintarkastus järjestettiin torstaina. Myös West Ham oli kiinnostunut Vestergaardista, joka oli mukana Tanskan MM-kisajoukkueessa.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Hurja huhu: Tottenham on lyömässä 70 miljoonaa tiskiin
- Tottenhamin MM-taituri sai tarpeekseen – haluaa lähteä heti kesällä
- Lähde: Tottenham suunnittelee jättihankintaa – yrittää kaapata MM-kisatähden
- Newcastle hylkäsi jättitarjouksen Sandro Tonalista
- Tähtihankinta – Joel Pohjanpalon ex-joukkuekaveri Valioliigaan
- Toimittaja: West Hamin keskikentän sensaatio matkalla Tottenhamiin
- Valioliigaan palannut Ipswich etsii uutta valmentajaa – nimitys lähellä
- Frank Lampard on saamassa uuden sopimuksen
- Boxing Day palaa ohjelmaan! Tältä se näyttää
- Espanjan suurseura on kiinnostunut Tottenhamin Micky van de Venistä
- Tottenhamin MM-taituri sai tarpeekseen – haluaa lähteä heti kesällä
- Hurja huhu: Tottenham on lyömässä 70 miljoonaa tiskiin
- Lähde: Tottenham suunnittelee jättihankintaa – yrittää kaapata MM-kisatähden
- Newcastle hylkäsi jättitarjouksen Sandro Tonalista
- Boxing Day palaa ohjelmaan! Tältä se näyttää
- Toimittaja: West Hamin keskikentän sensaatio matkalla Tottenhamiin
- Tähtihankinta – Joel Pohjanpalon ex-joukkuekaveri Valioliigaan
- Espanjan suurseura on kiinnostunut Tottenhamin Micky van de Venistä
- Valioliigan otteluohjelma julki – Arsenal kohtaa avauskierroksella sarjanousijan
- Frank Lampard on saamassa uuden sopimuksen