Manchester City rikkoi antidopingsääntöjä
Kuva: Getty Images
Manchester City on saanut 35 000 punnan eli noin 41 000 euron sakot Englannin jalkapalloliiton (FA) antidopingsääntöjen rikkomisesta, kertoo BBC verkkosivuillaan.
Sääntöjen mukaan seurojen on ilmoitettava tarkasti harjoitusajoista ja pelaajien olinpaikoista, jotta nämä voidaan testata milloin tahansa.
Cityn todettiin rikkoneen sääntöä kolme kertaa. Brittimedian mukaan seura oli muuttanut harjoitusrutiinejaan eikä ollut tehnyt päivityksiä annettuihin tietoihin.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Uusi sopimus tulossa – tässäkö on Tottenhamin ykkösvahti?
- Espanjalaismedia: Atlético ja Arsenal suunnittelevat vaihtokauppaa
- Aaron Ramsey aloittaa uransa valmentajana – sai mielenkiintoisen pestin
- Toimittaja: Juventus pyytää Aston Villaa pudottamaan Emi Martínezille asettamaansa hintalappua
- Romano: Tottenham sopimukseen maalivahdin kanssa
- Athletic: Harry Wilson löysi uuden seuran
- Toimittaja: Chelsean tähtipuolustaja Man Cityn tutkassa
- Kuva julki – vain yksi Englannin pelaaja toimi toisin Thomas Parteyta kohtaan MM-kisoissa
- Jättikauppa – Serie A:n vuoden puolustaja Chelsean riveihin
- The Athletic: Arsenal lähenee sopimusta superlupauksen kanssa
- Jättikauppa – Serie A:n vuoden puolustaja Chelsean riveihin
- Valioliigaseura julkisti uuden päävalmentajansa
- Toimittaja: Arsenal lähellä jättihankintaa – Valioliigan supertähti antoi suostumuksensa
- The Athletic: Arsenal lähenee sopimusta superlupauksen kanssa
- Kuva julki – vain yksi Englannin pelaaja toimi toisin Thomas Parteyta kohtaan MM-kisoissa
- John Terry pettyi pahemman kerran Chelsean ratkaisuun
- Toimittaja: Chelsean tähtipuolustaja Man Cityn tutkassa
- Ornstein: Chelsea on italialaisen huippulupauksen perässä
- Toimittaja: Tottenham tekemässä jättitarjousta Valioliiga-tähdestä – yli 100 miljoonaa tiskiin
- AS: Real Madrid haluaa Enzo Fernándezin – pelaaja näytti vihreää valoa siirrolle