Vatsatauti piinaa valioliigajoukkuetta – useita pelaajia sairastunut tärkeän ottelun alla
Kuva: Getty Images
Watfordin manageri Javi Gracia paljastaa, että vatsatauti on piinannut joukkuetta tämän viikon aikana. Asiasta kertoo Sky Sports.
Watford isännöi lauantain liigakierroksella Crystal Palacea. Gracian miehistö on hävinnyt viidestä edellisestä pelistään neljä.
Barcelonasta lainassa oleva Gerard Deulofeu ja puolustaja Sebastian Prödl ovat olleet sivussa harjoituksista sairastumisen takia. Manageri ei suostunut kertomaan kahden muun sairastuneen pelaajan nimeä.
– Gerard oli sairaana tällä viikolla, ja muitakin pelaajia on ollut sairaana. Myös Prödl on ollut sairaaana koko viikon ajan, Gracia sanoo.
– Se on vatsavirus. He ovat toipuneet, käytettävissä otteluun. Olen varma, että he ovat parhaassa mahdollisessa kunnossa.
Watford on Valioliigan sarjataulukossa sijalla 12. Eroa putoamisviivaan on kahdeksan pistettä.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Romano: Manchester Cityn ikonin ura jatkuu Espanjassa
- Romano: Newcastle United on lähellä sopimusta lupaavan espanjalaislaiturin kanssa
- Liverpool-pelaaja jää sittenkin sivuun MM-kisoista
- BBC: Toppari jättää Chelsean kesällä
- BBC: Nottingham Forest hylkäsi Manchester Cityn jättitarjouksen tähdestään
- Jamie Vardy: Näin englantilainen ja italialainen jalkapallo poikkeavat toisistaan
- Valioliigaseuran päävalmentaja astuu syrjään
- ESPN: Valioliigan läpimurtopelaajasta valmistellaan brittihistorian ennätyshankintaa!
- Mitä ihmettä Valioliigan jumboseurassa tapahtuu? Nyt voi tulla erikoinen ratkaisu
- Yllätyskäänne? Real Madrin päävalmentaja voi olla siirtymässä Valioliigaan